Przypomnijmy, że wczoraj użytkownicy operatora mieli problemy z dostępem do sieci za pośrednictwem LTE.
Informację o problemach technicznych operatora otrzymaliśmy od naszego czytelnika poprzez platformę Kontakt24. "Nie działa na pewno internet, nie wiem jak inne usługi" - napisał w poniedziałek użytkownik, nie kryjąc zdenerwowania.
Posty w sieciach społecznościowych publikowali klienci z różnych miejsc w Polsce, m.in. Łomianek pod Warszawą, Płocka, Słupska czy Wrocławia. Informacje o usterkach docierały także m.in. z Londynu oraz Monachium.
Internet LTE
Operator potwierdził w rozmowie z tvn24bis.pl, że problemy występowały "w różnych miejscach w Polsce". "Mocno pracujemy nad poprawą sytuacji" - zapewniała firma.
"Tymczasowo możecie się przełączyć do 3G - odczujecie poprawę, a tymczasem nasi technicy mocno pracują nad przywróceniem usług do zwykłego poziomu. Będziemy Wam dawać znać na bieżąco o postępach prac, więc nie ma potrzeby dzwonić do naszego Biura Obsługi Abonenta" - apelował operator.
Jak poinformowało nas we wtorek rano biuro prasowe prasowe T-Mobile, w nocy udało się naprawić usterkę.
Jak zrozumieć umowy z T-Mobile i Orange:
Rada Języka Polskiego: studia nie wystarczą, żeby zrozumieć umowy z T-Mobile i Orange
Autor: ag//ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock