Użytkownicy sieci komórkowej T-Mobile z całej Polski zmagali się z problemami z jej działaniem. Jak informuje firma na jednym z portali społecznościowych, awaria jest już naprawiona. Wciąż jednak pojawiają się sygnały o przestoju w dostawach usług.
Klienci zgłaszają, że kłopoty z działaniem sieci rozpoczęły się już o godzinie 14.00. Na niektórych obszarach zasięg zniknął całkowicie, w innych zawieszono część usług. Wiadomości o problemach przy korzystaniu z sieci otrzymywaliśmy także na naszą platformę Kontakt24.
Usterka naprawiona
T-Mobile na swoim koncie na Facebooku uspokajał swoich klientów, przekonując, że usterka została naprawiona.
Z kolei oficjalne konto operatora na Twitterze informuje, że przyczyną przerw w usługach było uszkodzenie jednego z dużych światłowodów, który miał zostać już naprawiony.
Swoim klientom poradzono, by w razie utrudnień przelogowali telefony - wyłączając i ponownie włączając.
2/2 Gdybyście u siebie napotykali jeszcze utrudnienia, przelogowanie powinno pomóc. Mamy nadzieję, że wybaczycie nam te niedogodności :)
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) December 20, 2016
Sygnały o nieprawidłowościach
Jak informuje serwis Downdetector.pl, najnowsze raporty o nieprawidłowościach pochodzą głównie z Warszawy, Krakowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Gdańska, Rzeszowa oraz Szczecina. Najwięcej - ponad 1200 raportów - zgłoszono w okolicy godziny 15.00.
Zobacz: UOKiK sprawdzi reklamy operatorów komórkowych (Film z 14.11.2016)
Autor: ag//ms / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock