Trwa awaria w ING Banku Śląskim. Bank poinformował o problemach z działaniem bankowości i płatnościami. "Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność naszych systemów" - dodał.
Zgłoszenia o awarii dostaliśmy od czytelników Kontakt24. Według internautów, nie działa strona logowania do konta użytkownika.
"Aktualnie nasza bankowość internetowa i mobilna działają w ograniczonym zakresie (można wykonać przelew i sprawdzić saldo). Mogą występować problemy z płatnościami kartami. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność naszych systemów" - napisał ING około godziny 17.00 na Facebooku.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynika, że problemy w ING rozpoczęły się w piątek około godziny 16.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
Na swojej stronie bank poinformował klientów, że od 16:00 zmaga się z awarią systemów.
Napisał także, "co może nie działać:
- niektóre funkcje Mojego ING - wciąż możesz zalogować się i podejrzeć stan konta lub wysłać przelewy; - logowanie do ING Business; - płatności kartami - płatności w sklepach (powyżej kwoty wymagającej potwierdzenia), wypłaty z bankomatów i płatności kartami w internecie z zabezpieczeniem 3D Secure; - płatności BLIKIEM".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: maoyunping/Shutterstock