Anna Lewandowska nie zamierza pozostawać w cieniu swojego męża i właśnie wypuściła na rynek nową markę produktów spożywczych. Flagowym produktem, sygnowanym przez nią, są batony energetyczne, nazywane też "batonami mocy".
- Punktem zapalnym powstania mojej marki było stworzenie produktów, który dotychczas były niedostępne w sprzedaży. Produkty, które spotykałam na półce sklepowej, nie spełniały moich oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym. Moim celem jest wskazanie ludziom właściwych nawyków żywieniowych oraz pokazanie, że produkt zdrowy nie musi się kojarzyć z wyrzeczeniem - napisała na swoim blogu Anna Lewandowska.
Jak podkreśla, "produkt jest synonimem holistycznego, zdrowego podejścia do życia". Przed meczem ze Szwajcarią 1/8 Euro 2016 zdjęcie z batonami mocy zrobili sobie reprezentanci Polski: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny.
Batony są dostępne w trzech smakach: dynia i matcha, goji i żurawina oraz kakao i maca. A ich cena to 5,99 zł.
Polscy Beckhamowie
Anna i Robert Lewandowscy coraz częściej nazywani są polską parą Beckhamów. Ich sława już dawno wykroczyła poza sport. Od dawna Anna Lewandowska w mediach społecznościowych dzieli się radami dotyczącymi zdrowego stylu życia. Własna marka jest więc naturalną kontynuacją dotychczasowej działalności.
Z kolei Robert Lewandowski w wywiadzie dla magazynu "Forbes" powiedział, że inwestuje w nieruchomości, ziemię, start-upy. Małżeństwo chętnie angażuje się też w reklamy produktów i usług.
Zobacz maraton sportów nieolimpijskich z Anną Lewandowską:
Autor: mb//ms / Źródło: tvn24bis.pl