Media, technologia, reklama, pieniądze - to tematy przewodnie tegorocznej konferencji Media Trendy. Impreza organizowana przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz "Harvard Business Review" odbędzie się 10 marca w Warszawie.
Podczas konferencji Media Trendy eksperci ds. mediów i reklamy oraz Ci, którzy decydują o kształcie mediów - powiedzą co nowego czeka branżę, przedstawią nowe modele zarabiania w mediach oraz zaprezentują ciekawe rozwiązania reklamowe. Najważniejszymi kwestiami dyskutowanymi na tegorocznej konferencji będą: cyfryzacja przekazu w Polsce, mobilność mediów oraz convertising, czyli nowe metody skutecznego dotarcia reklamowego do klienta.
Dyskusje i pokazy
Gośćmi specjalnymi spotkań będą Joanna Shields (President of International Operations, Bebo), Brian Clifton (Head of Web Analytics EMEA, Google) i Maciej Popowicz (twórca portalu Nasza-klasa.pl). W konferencji weźmie też udział prezes grupy TVN Piotr Walter i członek zarządu TVN Łukasz Wejchert.
Ciekawym punktem spotkania ma być dyskusja prowadzona przez Tomasza Lisa „Co z tą prasą?” z udziałem szefów największych koncernów prasowych inwestujących w Polsce. Ponadto mowa będzie o konkurencji i sposobie zarabiania w mediach i na mediach.
Uczestnicy wezmą też udział w dyskusja na temat fenomenu i przyszłości portali społecznościowych i pokazie najlepszych kampanii medialnych, które zostały wyróżnione na międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions 2007.
Podczas konferencji poznamy laureatów konkursu Media Trendy. Do tej pory przyznano w jego ramach już trzy nagrody specjalne: dla Tomasza Lisa, jako Człowieka Mediów, portalu nasza-klasa.pl uznanego za Medium Roku i dla dziennika "Polska", którego pojawienie się na rynku medialnym ogłoszono Wydarzeniem Roku.
Konferencja odbędzie się 10 marca w hotelu Sheraton. Uroczysta gala, podczas której poznamy laureatów konkursu Media Trendy odbędzie się wieczorem w Teatrze Polskim. Jednym z partnerów konferencji jest TVN24.
Źródło: tvn24.pl, CNN
Źródło zdjęcia głównego: Materiały organizatora