W pierwszym tygodniu września TVN osiągnął znakomite wyniki oglądalności. Udział stacji w grupie komercyjnej 16-49 lat wyniósł 15,4 proc. (cała doba). Dodatkowo aż 7 z 10 najchętniej oglądanych w tym czasie pozycji programowych stanowiły programy z ramówki stacji.
Pod względem udział w grupie komercyjnej 16-49 lat TVN był bezkonkurencyjny. Pozostałe stacje ogólnopolskie miały w tym czasie niższe udziały (cała doba): Polsat - 13,3 proc., TVP2 - 9,4 proc., TVP1 - 8,5 proc. - wynika z danych Nielsen AM.
Sprawdzone formaty
Aż 7 z 10 najchętniej oglądanych w pierwszym tygodniu września pozycji programowych stanowiły programy z ramówki TVN. Wśród najpopularniejszych znalazły się tradycyjnie "Fakty" a także formaty, które z sukcesem powróciły na antenę po sezonowej przerwie: "Mam talent!" i "Masterchef", lubiane programy kulinarne: "Ugotowani" i "Kuchenne rewolucje" oraz cztery seriale: "Prawo Agaty", "Przepis na życie", "Lekarze" i "Na Wspólnej".
Największą widownię zgromadził mecz Polska-Czarnogóra, który transmitowała TVP1.
W grupie kobiecej (kobiety 16-49 lat) udział TVN był jeszcze wyższy niż w grupie komercyjnej (16-49) i osiągnął wysokość 18,6 proc. Spośród 20 programów cieszących się największą popularnością wśród kobiet było aż 12 propozycji TVN.
Autor: mn//bgr / Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN | Cezary Piwowarski/TVN