Możliwości reklamowania się w smartfonach przybywa, ale firmy ze wszystkich branż nadal garną się do sms-ów - pisze środowy "Puls Biznesu".
Wyrastające jak grzyby po deszczu smartfonowe aplikacje mogą być nową ziemią obiecaną komunikacji i marketingu, ale do komórek w kieszeniach Kowalskich wciąż łatwiej dotrzeć za pomocą starego, dobrego sms-a.
Więcej sms-ów
Na to przynajmniej wskazują wyniki badan konsumentów oraz firm reklamujących się w kanale mobilnym, przeprowadzonych na potrzeby raportu "Komunikacja SMS w Polsce 2013" i jego biznesowego suplementu przez serwis Platforma SerwerSMS.pl.
Według branżowych szacunków, w najbliższych latach liczba wysyłanych esemesów nadal będzie rosnąć, mimo przerzucania się konsumentów - zwłaszcza młodszych - na mobilne komunikatory.
Przez sms-y najczęściej kontaktują się z klientami firmy z branż: telekomunikacyjnej, ochrony zdrowia, finansowej i odzieżowej.
Jednocześnie co trzeci Polak deklaruje, że nie ma nic przeciwko esemesom z informacjami o promocjach w sklepach czy punktach usługowych, z których korzysta - najchętniej z branż: odzieżowej, spożywczej oraz AGD i RTV.
Autor: mn//gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu