"MasterChef", "Lekarze" a także dobrze znany "Mam Talent!" - te propozycje jesiennej ramówki TVN okazały się najlepszą ofertą programową na rynku telewizyjnym. Stacja TVN we wrześniu była najchętniej oglądanym kanałem w Polsce.
W minionym miesiącu TVN zaproponował kilka nowych programów, w tym kulinarny "MasterChef". Zyskał on ponad trzy miliony widzów, co dało ponad 25-procentowy udział w rynku (w komercyjnej grupie docelowej 16-49). Dla tej grupy program osiągnął najlepszy wynik w swoim paśmie, pokonując m.in. produkcję Polsatu "Must be the music".
Chętnie oglądane przez widzów były również inne programy kulinarne, zarówno profesjonalne "Kuchenne rewolucje" (2,7 mln widzów), jak i bardziej amatorscy "Ugotowani" (do 2,4 mln).
Antena przyciągnęła telewidzów także nowym serialem obyczajowym "Lekarze", który przed telewizorami zgromadził ponad trzy miliony widzów. Serial okazał się także bezkonkurencyjny w swoich godzinach nadawania (poniedziałki, godz. 21:30).
Sukces odnosi także piąta już edycja programu rozrywkowego "Mam Talent!". Oglądaniem najróżniejszych zdolności Polaków zainteresowanych jest ponad cztery miliony widzów. To ponad dwukrotnie wyższy wynik, niż podobne programy konkurencyjnych stacji.
"Fakty" wciąż na czele
Niezmienne niepokonane pozostają "Fakty", które we wrześniowe wieczory przyciągnąły przed ekrany 4,4 mln widzów i odnotowały udział w rynku na poziomie 29,7 proc. Serwis wyprzedził tym samym swojego głównego konkurenta, czyli "Wiadomości" w TVP (28,6 proc.).
Dużą popularnością cieszy się także serwis TVN Player. We wrześniu, programy Grupy TVN zostały wyświetlone blisko 23 miliony razy przez ponad trzy miliony użytkowników. Najpopularniejszym programem oglądanym online jest serial "Julia". We wrześniu odnotował on ponad 7 mln wyświetleń.
Autor: ab//kdj / Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: TVN