Grupa ITI znalazła się w gronie laureatów prestiżowej nagrody Business Superbrands przyznawanej firmom o najmocniejszej marce w sektorze business to business w Polsce. Konkurs w tej kategorii był organizowany po raz pierwszy.
Business Superbrands to projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na naszym rynku.
O tym, które firmy znajdą się w tym elitarnym gronie decyduje niezależna Rada Marek, w skład której wchodzą uznani praktycy brandingu w Polsce. Nagroda Business Superbrands jest jedynym na rynku wyróżnieniem przeznaczonym dla działów marketingu firm za osiągnięcia budowaniu silnej marki.
- Jesteśmy bardzo dumni ze znalezienia się w gronie laureatów nagrody Business Superbrand. To kolejny dowód na to, że w ciągu ostatnich 25 lat ITI stała się ogólnie znaną i pozytywnie kojarzoną marką. Fakt, że nagrodę przyznali nam praktycy brandingu B2B oznacza również w moim przekonaniu, że logo, znak, nazwa "ITI" jest gwarantem dobrze prowadzonego, skutecznego i etycznego biznesu. – powiedział prezes zarządu Grupy ITI Wojciech Kostrzewa.
Grupa ITI jest liderem na polskim rynku mediów i rozrywki. Działalność Grupy ITI obejmuje produkcję i nadawanie programów telewizyjnych, działania w zakresie nowych mediów, prowadzenie multipleksów, dystrybucję filmów oraz organizację dużych imprez promocyjnych.
W pierwszej edycji Business Superbrands konkursu uczestniczyły następujące marki: 3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Korn/Ferry, Kredyt Bank, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, RWE STOEN, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN24, Viessmann, WSPiZ im. Leona Koźmińskiego.
Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: ITI