Podczas US Open tenisiści testują "inteligentne" koszulki marki Ralph Laurent. - To najbardziej zaawansowane połączenie mody i technologii - zachwala David Lauren, wiceprezydent ds. reklamy i marketingu amerykańskiej firmy odzieżowej.
Smart clothes, czyli tzw. inteligentne ubrania, przebojem wdzierają się do coraz to nowych obszarów życia. Teraz na celowniku producentów odzieży jest branża sportowa. - To najbardziej zaawansowane połączenie mody i technologii. Te ubrania kontrolują oddech, poziom stresu, puls - wylicza w rozmowie z Bloombergiem David Lauren, wiceprezydent ds. reklamy i marketingu amerykańskiej firmy odzieżowej. Co więcej, wszystkie w ten sposób zebrane dane ubrania mogą przesłać do smartfona.
Lauren dodał, że w Nowym Jorku w "inteligentnym" stroju wystąpi tenisista Marcos Giron. - Występ w turnieju to dla niego spory stres. To wspaniałe, że będziemy mogli zaobserwować jak działa organizm w różnych sytuacjach - zaznacza Lauren.
Smart-ciuchy pomogą w walce o miliony?
Nowojorska impreza rozpoczęła się w poniedziałek, a zakończy 8 września. Pula nagród wynosi 38,3 mln dol. Triumfatorzy w singlu zarobią po trzy miliony dol. O te pieniądze walczą także Polacy - ich wyniki możecie śledzić na stronie sport.tvn24.pl. Suma przeznaczona na premie dla uczestników w porównaniu z ubiegłoroczną edycją wzrosła o 11,7 procenta.
Autor: rf//bgr / Źródło: x-news/Bloomberg