Bernie Ecclestone, szef Formuły 1, tuż po słynnym pobiciu pod koniec listopada nie wyglądał na szczęśliwego. Postanowił jednak przekuć te bolesne doświadczenie w sukces marketingowy. On i producent zegarka, który skradziono mu podczas napadu.
80-letniego Brytyjczyka i jego przyjaciółkę Brazylijkę Fabianę Flosi zaatakowało czterech mężczyzn. Skradli im zegarki i inne kosztowności. Ecclestone oszacował straty na blisko milion złotych.
Sporą częścią tej sumy była wartość zegarka firmy Hublot, który zabrali złodzieje.
Teraz Ecclestone wraz z Hublotem postanowili pójść za ciosem. W środę w "Financial Times" i "International Herald Tribune" Hublot wykupił miejsce na reklamę. Widać na niej mocno poobijanego Ecclestone'a, a pod nim napis: "Zobacz co ludzie zrobią dla Hublota".
Poniżej jest jeszcze jeden napis: "Hublot potępia wszelkie formy przemocy i rasizmu".
Źródło: pb.pl, PAP
Źródło zdjęcia głównego: materiały dystrybutora