Analitycy sprawdzający poziom obniżek, które mają obowiązywać w tegoroczne święto zakupów, są zgodni: wielkich promocji raczej nie będzie. Okazuje się, że większość produktów będzie miało taką samą cenę, jak przed rokiem.
93 proc. produktów, które zostaną w tym roku podczas czarnego piątku, zostaną zaoferowane w tej samej cenie. - Nie warto budzić się zbyt wcześnie – powiedział w rozmowie z CNN Matthew Ong, analityk NerdWallet.
Według niego takie sieci, jak Walmart czy Target na tę okazję mają specjalnie wyprodukowane telewizory, czy inne produkty elektroniczne. Często gorszej jakości.
Czarny piątek bez okazji
Po analizie reklam producentów, którzy informują o cenach oferowanych w czarny piątek okazuje się, że z 27 produktów – 25 będzie w tej samej cenie jak rok temu. Badanie pokazało, że rabaty są takie same, jak podczas promocji trwających w ciągu roku.
Zdecydowanie lepiej przed pójściem do sklepów sprawdzić oferty w domu, zanim wybierzemy się na zakupy. Dobre oferty - według analityków - można za to znaleźć przy pomocy sieci. Najlepiej też zaplanować takie zakupy z wyprzedzeniem, tak by nie przepłacić.
Autor: pp / Źródło: CNN