Starbucks, jedna z najbardziej znanych na świecie sieci kafeterii chce wprowadzić do swoich kawiarni alkohol. Pierwszy lokal, w którym będzie sprzedawane piwo i wino ruszy pod koniec lipca w Seattle. Według zarządu amerykańskiej spółki, pomysł może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Wielki eksperyment rozpocznie się w przyszłym tygodniu w Seattle w nowym sklepie pod nazwą „15th Ave. Coffee and Tea inspired by Starbucks”. Na razie pomysł będzie testowany na Amerykanach. W nowo otwieranym sklepie oferowanych będzie kilka rodzajów piwa i wina, w cenie od 4 do 7 dol.
- Jeżeli inwestycja opłaci się, następne sklepy będą wprowadzane w nowych miastach – twierdzi Major Cohen, starszy project manager w Starbucks. Scott Bedbury, poprzedni szef marketingu w Starbucks, dodaje, że alkohol w europejskich kawiarniach jest czymś powszechnym.
Jednak, zdaniem portalu nbcnewyork.com, Amerykanie mogą nie być gotowi na przyjęcie kawiarni w europejskim stylu. Sieć stawia jednak na jedną kartę w związku z ciężkimi ostatnio czasami, kiedy to wskutek spadku sprzedaży musiała zamknąć część swoich lokali.
Źródło: nbcnewyork.com
Źródło zdjęcia głównego: TVN24