Nowy rodzaj automatów z napojami wprowadza na rynek koncern Coca-Cola. Innowacja ma zahamować spadek sprzedaży napojów gazowanych. Zaprojektowana przez włoską Pininfarinę obudowa kryje mechanizm, który jest w stanie sprzedać aż 104 różne napoje.
Coca-Cola wprowadza pierwsze pół tysiąca automatów o nazwie Freestyle. Pierwsze pojawią się w tym miesiącu w barach i restauracjach centrum handlowych w USA.
Żeby spożycie bąbelków nie spadło
Pomysł i prace nad tego typu automatami rozpoczęły się już pięć lat temu. Coca-Cola nie mogła jednak poradzić sobie z wysokimi kosztami produkcji napojów.
Za innowację trzeba więc zapłacić - napoje z nowych automatów Freestyle będą w USA droższe o 10 centów od tradycyjnych.
Amerykański gigant na rynku napojów gazowanych szuka sposobu, by ożywić zmniejszający się amerykański rynek, który nie odnotował zmian technologicznych od blisko 60 lat.
Źródło: TVN CNBC Biznes