ARTYKUŁ SPONSOROWANY. Deutsche Telekom i Microsoft nawiązały strategiczne partnerstwo, które zrewolucjonizuje rynek usług chmurowych w Europie. Dzięki niemu polscy przedsiębiorcy uzyskają dostęp do najwyższej jakości rozwiązań technologicznych, globalnego know-how oraz wsparcia światowej klasy inżynierów funkcjonujących w strukturach grupy DT.
To kolejny krok w strategicznym partnerstwie ogłoszonym przez Microsoft i Deutsche Telekom w zeszłym roku.
W jego ramach Deutsche Telekom, a wraz z nim T-Mobile Polska, zaoferuje klientom z segmentu B2B najwyższej klasy usługi chmury publicznej Microsoft w tym: Azure, Dynamics 365 i Office 365 w dziewięciu krajach. Usługi będą dostępne w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Węgrzech, Rumunii, Macedonii, Czarnogórze i Grecji przez oddziały lokalne lub z wykorzystaniem wsparcia grupy.
Oszczędność i wygoda
Rozwiązania chmurowe są odpowiedzią na potrzebę digitalizacji firm bez względu na ich wielkość czy zasięg ich działania. Pomagają firmom podnosić wydajność, stanowią platformę do wdrażania nowych usług czy rozwoju produktów, a w konsekwencji pozwalają lepiej reagować na potrzeby szybko zmieniającego się otoczenia rynkowego.
Cyfryzację przedsiębiorstwa rozpoczyna audyt obecnych systemów, po którym następuje wybór optymalnych rozwiązań, a na koniec migracja do rozwiązań cloudowych, połączone z między innymi kompleksowym wdrożeniem rozwiązań pracy grupowej i obiegu dokumentów w oparciu o oprogramowanie typu productivity. Dla klientów dostępne są także zaawansowane rozwiązania wirtualizacyjne, dostarczenie mocy obliczeniowej czy rozwiązania przygotowywane od podstaw z myślą o konkretnych potrzebach odbiorcy, przeznaczone dla najbardziej wymagających odbiorców.
Zdaniem Andreasa Maierhofera, prezesa zarządu T‑Mobile Polska, rozwiązania chmurowe to przyszłość. Umożliwiają optymalizację kosztów, gwarantują skalowalność i elastyczność. - Dzięki naszej skali, sprawdzonej technologii oraz kompetencjom najwyższej klasy światowych specjalistów, a także dostępowi do międzynarodowego know-how Grupy DT jesteśmy w stanie wesprzeć w implementacji rozwiązań tego typu nawet największych, najbardziej wymagających klientów - wyjaśnia.
Zautomatyzowane usługi umożliwią wdrożenie rozwiązań w ciągu zaledwie kilku minut, oszczędzając klientom od 30 do 50 proc. kosztów operacji IT w porównaniu z rozwiązaniami lokalnymi.
Chmura to przyszłość
W dobie globalnej cyfrowej rewolucji przed przedsiębiorstwami stoi wiele wyzwań związanych z czwartą rewolucją przemysłową, dążącą do maksymalnej automatyzacji.
Należą do nich nie tylko konieczność obniżenia kosztów operacyjnych, ale również zwiększania sprawności działania, by skutecznie stawić czoła konkurencji. Dużym problemem jest także stale rosnąca liczba cyberataków, a co za tym idzie potrzeba zapewnienia bezpieczeństwa systemom odpowiedzialnym za sprawne działanie organizacji.
Dlatego portfolio rozwiązań cyfrowych, oferowanych przez T-Mobile ze wsparciem Microsoft, obejmie zarówno ekosystem urządzeń Internetu Rzeczy (Internet of Things) i rozwiązań inteligentnych (Smart Solutions), wspierających rozwój szerokich segmentów biznesu, jak i najwyższej jakości systemy cyberbezpieczeństwa oraz instalacje przemysłowe zbudowane w oparciu o sieci kampusowe oraz w przyszłości infrastrukturę piątej generacji
Autor: Artykuł sponsorowany / Źródło: T-Mobile
Źródło zdjęcia głównego: T-Mobile Polska