Ekskluzywny kurort, piękne plaże i dziewczyny. Opera Leśna, Monciak, molo i Grand Hotel. Tak Sopot prezentuje się w najnowszym filmie promocyjnym. Prace nad spotem trwały rok. Film kosztował 70 tys. zł.
Autorzy filmu "Smaki Sopotu" stawiają na atrakcje, z jakich znany jest ten nadmorski kurort od lat. Są, więc piękne plaże i jeszcze piękniejsze dziewczyny. Można uprawiać windsurfing i pożeglować. Miłośnicy aktywnego wypoczynku znajdą tu jeszcze kilka innych atrakcji. Co ciekawe nawet zimą.
Nie tylko plaże
Sopot prezentuje się również, jako miejsce prestiżowe, gdzie organizowane są m.in. Europejskie Forum Nowych Idei goszczące najważniejszych polityków i ludzi biznesu, a także Sopot Fashion Days.
- Dla starszych i młodych, biznesmenów, artystów, znudzonych wielkomiejskim życiem, poszukujących. Różnorodność, ekskluzywność, prestiż. Z drugiej zaś strony atmosfera niekończącej się fiesty, relaksu, wypoczynku. Taki jest Sopot. Nowoczesny, elegancki kurort – podkreślają urzędnicy.
Film za 70 tys. zł
Autorzy filmu "Smaki Sopotu" stworzyli go na podstawie albumu "Przepis na Sopot", wydanego przez miasto w ubiegłym roku. - Album pokazywał smaki i zapachy kurortu poprzez piękne, nastrojowe zdjęcia, panoramy miasta, czy nostalgiczne szczegóły. Album był inspiracją dla filmowców – podkreślają urzędnicy.
Film ma być pokazywany na wszystkich wydarzeniach promocyjnych miasta. - Zachęcamy także branżę turystyczną, aby wykorzystywała go do swojej promocji – powiedziała portalowi trojmiasto.pl Magdalena Jachim, rzeczniczka sopockiego magistrayu.
Prace nad filmem trwały cały rok. W realizacji udział wzięło ponad 100 osób. Film kosztował 70 tys. zł. Jego reżyserem jest Paweł Nurkowski z firmy "Karabinmaszynowy".
Autor: ws/k / Źródło: TVN24 Pomorze
Źródło zdjęcia głównego: sopot.pl