Dziecko walczy z ojcem o czułość kobiety

Aktualizacja:
"Fight for Kisses" to tegoroczny zwycięzca Grand Prix Effie
"Fight for Kisses" to tegoroczny zwycięzca Grand Prix Effie
(www.youtube.com)
"Fight for Kisses" to tegoroczny zwycięzca Grand Prix Effie(www.youtube.com)

Dwuminutowy klip reklamowy nożyków Wilkinson Quattro może dać nowy impet rynkowi reklamy. Po raz pierwszy bowiem stworzona z myślą tylko dla internetu animacja, zdobyła we Francji Grand Prix Effie - niezwykle istotne wyróżnienie w branży marketingowej.

EFFIE to odbywający się co roku konkurs efektywności w reklamie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, reprezentanci firm badawczych i nauki.

Dzięki kampanii z użyciem dwuminutowego klipu firma Wilkinson stała się po raz pierwszy w historii liderem na francuskim rynku nożyków deklasując Gillette. Zdaniem specjalistów to dzięki zwróceniu się do internautów. Firma ponad dwudziestokrotnie pomnożyła początkowo założenia efektywności kampanii.

Pewnego dnia ojcowie zyskali wyjątkową broń...

Animacja, podzielona na sześć części, przedstawia historię walki mężczyzny z dzieckiem o względy kobiety: matki i żony. Wszystko zaczyna się dawno, dawno temu, kiedy "dzieci miały cudowne życie", bo "delikatność ich skóry zaskarbiała całą uwagę mam". Potem mężczyzna zaczął stosować maszynkę Willkinsona... i czułość kobiety wróciła.

"Znak czasu"

Nagroda dla dwuminutowej animacji to "znak czasu" - czytamy na internetowej stronie francuskiego dziennika "Le Figaro". Tymczasem na stronach CBNews, jednego z członków jury, możemy przeczytać: "żeby wykorzystać innowacyjność swojego produktu i stworzyć jego markę, Wilkinson zainwestował osiem razy mniej w reklamę niż lider sektora, Gillette."

Klip stworzyła agencja JWT Paris.

Źródło: lefigaro.fr, cbnews.fr

Źródło zdjęcia głównego: (www.youtube.com)