Choć do zakończenia sezonu T-Mobile Ekstraklasy zostało jeszcze pięć kolejek, to już teraz wiadomo jedno. Legia Warszawa zdominowała ten sezon pod względem pod względem działań marketingowych. W badaniu "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" dotyczącym marca, mistrz Polski znalazł się na pozycji lidera we wszystkich analizowanych rodzajach mediów.
W marcu wszystkie kluby odnotowały wzrost zainteresowania mediów. Poważne zmiany zaszły w kolejności czołówki. Na pierwszą pozycję powróciła wspomniana Legia, a podium uzupełniły Wisła i Lech. W ciągu miesiąca opublikowano 3,8 tys. materiałów dotyczących Legii w mediach tradycyjnych. Dystans do lidera utrzymywała Wisła (3,6 tys.), Lech zanotował już nieco większą stratę (3,3 tys.).
Legia większą przewagę osiągnęła w sieci, gdzie drugie miejsce zajęła - podobnie jak w zestawieniu łącznym Wisła. W prasie było to tylko kilkadziesiąt publikacji więcej niż ukazało się na temat Górnika.
Stołeczny klub potwierdził także swoją przewagę nad resztą klubów pod względem obecności w social media. Tutaj analitycy odnotowali niemal 30 tys. publicznych postów w języku polskim. Prawie dwukrotnie mniej takich wpisów traktowało o "Kolejorzu". Trzecie miejsce zajął Zawisza.
Źródło: psmm.pl