Do tej pory data planowanego otwarcia galerii nie była upubliczniana. Inwestor informował jedynie, że zostanie ukończona jesienią.
Obecnie prace są już na finiszu, a na miejscu pojawia się coraz więcej najemców.
Czekają na otwarcie
- Nigdy nie jest tak, że w momencie otwarcia, galeria handlowa ma wysprzedane 100 procent powierzchni handlowej. Na ogół do takiego stanu dochodzi się rok czy dwa. 80 procent na niecałe 4 miesiące przed otwarciem to naprawdę niezły wynik - przekonuje Przemysław Terlecki, rzecznik prasowy firmy TriGranit, głównego inwestora.
Charakterystyczny element
Rzeczą, która zdaniem Terleckiego wyróżni Poznań City Center, ma być specjalna fontanna, umieszczona w centrum handlowym pod jednym z trzech świetlików. Według inwestora będzie to wielki wyróżnik i dodatkowa atrakcja.
- Każde centrum chce mieć swój charakterystyczny element. U nas ma to być architektura oraz fontanna. Mamy w centrum ażurową stalową konstrukcję zwaną "pancake" oraz trzy świetliki wpuszczające światło do środka - opowiada Terlecki.
Pod jednym ze świetlików, w strefie relaksu, budowana jest fontanna.
- Nie jest to tania konstrukcja. Jest bardzo zaawansowana technicznie, dysponować będzie multimedialną technologią. Ma ona spowodować wielki "Wow!" na otwarciu obiektu - zapowiada.
Autor: kk/zp / Źródło: TVN24 Poznań
Źródło zdjęcia głównego: Trigranit