Kolejny polski klub piłkarski na swoich koszulkach promuje akcję charytatywną. Pierwszy mecz z logo wygrajzycie.pl piłkarze Lecha Poznań rozegrają z HSV Hamburg.
Przy akcji promującej oddawanie szpiku kostnego Lech współpracuje z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Wkrótce uruchomiona ma być strona internetowa, zachęcająca do oddawania szpiku i rejestrowania się jako potencjalny dawca. Celem akcji jest powiększanie bazy danych dawców szpiku kostnego.
W Polsce pierwszy był Ruch
Przykład dała Barcelona. Po wielu latach bez sponsora na koszulkach hiszpański klub umieścił tam logo Unicef. Obecnie najważniejszą powierzchnię reklamową na koszulkach "Blaugrany" zajmuje reklama Qatar Foundation. Logo Unicef przeniesiono na plecy, pod numer zawodnika.
Śladami Dumy Katalonii jako pierwszy w Polsce poszedł chorzowski Ruch, który na swoich koszulkach umieścił logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Teraz do grona drużyn promujących akcje charytatywne dołącza poznańska drużyna.
Autor: mm/fc/mz/k / Źródło: TVN24 Poznań
Źródło zdjęcia głównego: Lech Poznań