Przegląd prasy: nowe spoty Platformy Obywatelskiej, Kopacz lektorem

W nowych spotach PO stawia na unijne fundusze
W nowych spotach PO stawia na unijne fundusze
Źródło: Krzysztof Białoskórski/sejm.gov.pl
PO od czwartku wypuszcza spoty wyborcze z premier Ewą Kopacz. Chce pokazać, że miliardy euro wynegocjowane w Brukseli idą do samorządów – informuje "Gazeta Wyborcza".

Reklam wyborczych w kampanii samorządowej Platformy Obywatelskiej ma być 16, osobna dla każdego województwa. Pierwsza będzie dotyczyła Śląska. Partia deklaruje, że politycznych przeciwników zaczepiać nie będzie. - Chcemy tylko debaty o tym, jak dobrze wydawać pieniądze – mówi szef sztabu PO Robert Tyszkiewicz.

Lektorem wyborczych filmów PO jest premier Ewa Kopacz. To jej zdjęcie kończy filmową opowieść. Chociaż jest i zdjęcie byłego premiera Donalda Tuska z konferencji, na której opowiadał o wynegocjowanym w Brukseli rekordowym budżecie unijnym dla Polski. - To ma symboliczne znaczenie. Chcieliśmy pokazać, że Donald Tusk spełnił obietnicę z kampanii wyborczej 2011 r., gdy obiecywał unijne środki, a Ewa Kopacz spełni kolejną - ich wydatkowania - mówi Tyszkiewicz.

Autor: eos//rzw / Źródło: PAP

Czytaj także: