Według badania firmy Ipsos już 54 proc. pracodawców daje kupony podarunkowe pracownikom. Dostaje je około 7 mln Polaków, informuje "Polska".
Analitycy szacują, że łącznie w tym roku w naszych portfelach pojawiło się w postaci talonów dodatkowe 1,5 mld zł – kwota ta wzrosła przez rok o ponad 10 proc.
Choć około 30 proc. bonów wydają hipermarkety, to aż 60 proc. rynku kontroluje niezależny agent, firma Sodexho. Z jej talonami, wykupionymi przez pracodawców, można iść na zakupy do ponad 50 tys. hipermarketów i innych sklepów w całej Polsce. Ofertę bonów ma nawet Centralwings, tania linia należąca do LOT-u. – Znacznie rośnie zainteresowanie nimi przed świętami, zwłaszcza wśród firm szukających nietypowych pomysłów na wynagrodzenie pracowników, mówi Kamil Wnuk, rzecznik przewoźnika.
Źródło: "Polska", APTN