Projektant ma własną telewizję

Szyk, blask i rock'n'roll
Szyk, blask i rock'n'roll
Źródło: Reuters
Wielkie gwiazdy muzyki, przygrywające wystrojonym łaniom na wybiegu. W internecie ruszył kanał Tommy'ego Hilfigera łączący światy estrady i mody. Cel: promocja marki odzieżowej.

TommyTV transmitował będzie na żywo koncerty gwiazd sceny muzycznej, z Wyclef'em Jean'em na czele. Nie zabraknie na nim również, rzecz jasna, prezentacji najnowszych kolekcji znanego projektanta.

Hilfiger uzasadniając powstanie kanału nawiązywał do otwarcia w 1981 roku stacji MTV. Jego zdaniem, nigdy wcześniej światy muzyki i mody nie były tak blisko związane, bo nagle artyści musieli wyglądać tak dobrze, jak brzmieć. Największe gwiazdy, jak Madonna czy David Bowie stały się również ikonami stylu w modzie.

24/7

Teraz ten trend w całodobowym i jednoznacznie skoncentrowanym wokół projektanta wydaniu, prezentować ma jego kanał telewizyjny. - Ten projekt to platforma, za pośrednictwem której będę dzielił się moją miłością do stylu i muzyki z ludźmi na całym świecie - zapowiada Hilfiger.

Dzięki temu, cały asortyment projektanta, począwszy od najnowszych kolekcji majtek, skarpetek i zegarków, a na wieczorowych kreacjach skończywszy, będzie eksponowany 24 godziny na dobie w towarzystwie doborowych gwiazd estrady. A więc szyk, blask i rock'n'roll.

Źródło: Reuters, TVN24

Czytaj także: