Daft Punk wypuścił na rynek własną markę prezerwatyw o nazwie "Get Lucky". Zanim kondomy trafią na rynek, muzycy rozesłali kilkanaście paczek do znanych DJ-ów na całym świecie. Jeden z nich, Diplo, zamieścił właśnie w sieci zużyte opakowanie z podpisem: "Chwała Bogu, że miałem je w nocy".
Francuski duet połączył siły z Durexem i na własną linię prezerwatyw użył jednego z największych hitów lata - "Get Lucky", który pochodzi z jego nowego albumu "Random Access Memory".
Nie bez przyczyny. W piosence muzycy opowiadają o imprezowaniu, które - jeśli dopisze szczęście - może zakończyć się seksem:
"Ona nie śpi całą noc aż do wschodu słońca \ Ja nie śpię przez całą noc, by się działo \ Ona nie śpi przez całą noc by się dobrze bawić \ Ja nie śpię przez całą noc, by mi się poszczęściło.
My nie śpimy przez całą noc aż do wschodu słońca \ My nie śpimy przez całą noc, by się działo \ My nie śpimy przez całą noc, by się dobrze bawić \ My nie śpimy przez całą noc, aby nam się poszczęściło."
"Jestem wdzięczny Francuzom za takie gratisy"
W ramach promocji kondomów (zanim trafią do sprzedaży w Europie), kilkanaście paczek wysłano za darmo do znanych DJ-ów, którzy grają obecnie na letnich festiwalach na całym świecie. I okazało się, że prezerwatywy "Get Lucky" okazały się takim samym hitem, jak piosenka, która im patronuje. To pierwszy singiel wydanym w 2013 roku, który w Wielkiej Brytanii sprzedał się w milionie egzemplarzy.
Londyński DJ Seb Fontain umieścił na Facebooku wpis, że "jest wdzięczny Francuzom za takie gratisy".
Jeszcze dalej poszedł jego kolega z USA, sławny Diplo. Na swoim Instagramie opublikował zużyte opakowanie kondomów z podpisem: "Chwała Bogu, że miałem je dziś w nocy".
Autor: am/ja/zp / Źródło: Independent
Źródło zdjęcia głównego: Diplo / Instagram