10-letni syn Beckhamów zaczął zarabiać. Jako model

Romeo Beckham występuje w reklamie Burberry obok Edie Campbell i Charliego France'a
Romeo Beckham występuje w reklamie Burberry obok Edie Campbell i Charliego France'a
Źródło: Burberry

- Ten mały naprawdę ukradł show - tak syna Davida i Victorii Beckhamów wychwala jego nowy pracodawca krótko po sesji zdjęciowej do kampanii reklamowej Burberry. 10-latek podpisał właśnie swój pierwszy w życiu kontrakt i to od razu na sześciocyfrową sumę - za to, że został twarzą słynnego domu mody, który od wieków ubiera m.in. brytyjską rodzinę królewską.

Romeo Beckham na planie sesji zdjęciowej reklamy w towarzystwie Christophera Baileya z Burberry
Romeo Beckham na planie sesji zdjęciowej reklamy w towarzystwie Christophera Baileya z Burberry
Źródło: Burberry

Ani jego sławny tata - piłkarz David Beckham, ani jego nie mniej popularna mama - piosenkarka i projektantka mody Victoria Beckham nigdy nie dostali propozycji od Burberry. Ten najsłynniejszy brytyjski dom mody, którego ubrania nosi rodzina królewska, politycy i gwiazdy z Madonną, Emmą Watson i Kristen Stewart na czele, zatrudnił za to syna popularnej pary.

10-letni Romeo Beckham został twarzą kampanii reklamowej na wiosnę 2013, u boku modeli Edie Campbell i Charliego France'a. Dwa miesiące temu w Londynie sportretował go fotograf gwiazd i nadworny autor zdjęć królowej Elżbiety II i innych mieszkańców Pałacu Buckingham, Mario Testino.

- Ten mały naprawdę ukradł show - zachwyca się 10-latkiem Christopher Bailey, dyrektor kreatywny Burberry, który go zatrudnił. - Podchodził do pracy z radością i dzięki temu zdjęcia odzwierciedlają optymistycznego ducha kolekcji - dodał.

10-latek dostał milion dolarów?

To dla Romeo debiut w świecie mody w roli modela, ale nie na listach najlepiej ubranych. W styczniu 2011 roku magazyn "GQ" umieścił mającego zaledwie 8 lat chłopca na "liście najlepiej ubranych mężczyzn roku".

W mediach trwa dyskusja na temat honorarium dziecka Beckhamów, które ponoć wyniosło ok. milion dolarów. Jednak rzecznik Burberry nie chce potwierdzić tych doniesień: - Nigdy publicznie nie rozmawiamy o pieniądzach.

W minionych latach markę założoną w Londynie w 1856 roku, reklamowały dzieci innych gwiazd, m.in. syn Jeremy'ego Ironsa, synowie Bryana Ferry'ego czy córka Annie Lennox.

Autor: am//bgr / Źródło: tvn24.pl

Czytaj także: