Serwis ToTeraz przekroczył liczbę miliarda wyświetleń wideo. Na ten sukces składają się odsłony 8700 filmików, które powstały od początku istnienia strony, czyli od 2017 roku. Redakcja w swoich produkcjach pokazuje ciekawostki z kraju i ze świata, nowinki technologiczne, a także porusza ważne kwestie ekologiczne.
ToTeraz to projekt należący do Grupy TVN, który został uruchomiony w lutym 2017 roku. Redakcja tworzy nagrania w pionie, by odbiorcy mieli jak najwygodniejszy dostęp do nich przez urządzenia mobilne.
Filmiki regularnie trafiają na stronę internetową toteraz.pl, a także na profile społecznościowe na Instagramie i Facebooku, obserwowane łącznie ponad 460 tysięcy użytkowników.
Najchętniej oglądane
Przez cztery lata redakcja ToTeraz publikowała na swojej stronie i w mediach społecznościowych wiele virali, w tym również autorskich, jak "Żarłoczna skarpeta", którą tylko na Facebooku ToTeraz obejrzało ponad 17 milionów internautów.
Film doceniło wiele zagranicznych gwiazd, takich jak Ellen DeGeneres, Kristen Bell czy Mark Hamill.
Jednak to nie "Żarłoczna skarpeta" jest najczęściej oglądanym filmikiem na Facebooku ToTeraz. Numerem jeden okazuje się niespełna minutowy materiał "Macierzyństwo: Instagram vs rzeczywistość", który do kwietnia 2021 roku odnotował prawie 20 milionów wyświetleń.
Źródło: ToTeraz