24-letnia córka legendarnego gitarzysty Rolling Stones, Keitha Richardsa, została jedną z 16 dziewczyn, które reklamują biżuterię znanego francuskiego domu mody Louis Vuitton. Alexandrze Richards towarzyszą początkujące gwiazdy i córki znanych rodziców.
Alexandra jest modelką, artystką i DJ-ką. O pozycję w światku sław - wraz z siostrą Theodorą - nie musiała się starać. Jej ojciec Keith Richards to legenda rock'n'rolla – jeden z Rolling Stonesów, a matka, Patti Hansen, to jedna z pierwszych supermodelek w branży mody. 24-latka korzysta z tej pozycji bez oporów – była już twarzą marki Tommy Hilfiger, a w ub.r. rozebrała się dla francuskiego „Playboya”.
Teraz znany luksusowy dom mody Louis Vuitton zatrudnił ją do reklamowania biżuterii na sezon wiosna-lato 2011. Pomysł na kampanię był prosty: zatrudnić dziewczyny, które mają niewiele lat i niewiele ubrań na sobie. Wybrano 16 z różnych krajów i sfotografowano je w pozach w stylu seksownych pin-up girls z lat 60.
Wśród modelek reklamujących cztery różne linie kolekcji biżuterii znalazły się m.in. aktorka znana z filmu „Babel” Rinko Kikuchi z Japonii, brytyjska arystokratka Mary Charteris, siostra znanego muzyka Marka Ronsona - aktorka z Nowego Jorku Annabelle Dexter-Jones, prezenterka francuskiej telewizji Charlotte Lebon i amerykańska teninistka Daria Schieferstein. Żadna z nich nie ma więcej niż 25 lat. Pomysł chwycił - kampania jest opisywana przez media na całym świecie.
- Chodziło nam o młode zdolne dziewczyny, które mają charakter. Wybraliśmy wschodzące gwiazdy mody, filmu, muzyki, telewizji i sportu. By mogły się z nimi identyfikować młode dziewczyny, które są klientkami naszej biżuterii – uzasadnia Jean-MarcLacave z Louis Vuitton Jewelry.
Biżuteria ze złota, srebra i ceramiki, a także z kryształkami Swarovskiego już jest dostępna w sklepach. Ceny to ok. 200-600 dol.
Torebki i Gorbaczow
Louis Vuitton to luksusowy dom mody z Paryża, który słynie z torebek i waliz ze skóry z charakterystycznym logo. Ich fanami są największe gwiazdy: m.in. Madonna, Angelina Jolie, Jennifer Lopez, Beyonce i David Beckham. Gwiazdy też występują w kampaniach reklamowych marki; do twarzy Vuittona dołączył nawet były prezydent ZSRR Michaił Gorbaczow.
Firma nosi nazwę po jej twórcy Louisie Vuittonie, który założył ją w 1854. Dziś należy do jednego z największych na świecie koncernów dóbr luksusowych miliardera Bernarda Arnault – LVMH, który skupia ponad 60 różnych marek, m.in. domy mody Christian Dior, Celine i Givenchy, zegarki TAG Heuer i szampany Moët & Chandon.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Wikipedia i Louis Vuitton Jewelry