Na oryginalną formę reklamy zdecydowała się sieć restauracji KFC. Już pod koniec roku klientki będą mogły się... delektować się nowymi lakierami do paznokci.
Popularna na całym świecie sieć fast-foodów KFC stworzyła dwa smakowe lakiery do paznokci. Firma proponuje swoim klientkom dwa warianty: beżowy, przypominający kolor skórki kurczaka oraz pomarańczowy w odcieniu ostrego sosu Tabasco.
"Palce lizać"
Twórcy kontrowersyjnego pomysłu odwołują się do hasła “Palce lizać”, którą kierują się pracownicy od powstania spółki. Współpracując z firmą McCormick, twórcą słynnej przyprawy, której skład objęty jest ścisłą tajemnicą, nadali kosmetykom charakterystyczny dla serwowanych potraw smak. Lakierów będą mogły wypróbować mieszkanki Hong Kongu. Zdecydują one, który wariant kosmetyku trafi na rynek.
Autor: pmb//km / Źródło: The Telegraph
Źródło zdjęcia głównego: Ogilvy & Mather / KFC