W czwartek niektórzy klienci firmy Vectra narzekali na problemy z dostępem do internetu i telewizji. Firma poinformowała w komunikacie, że "osoby, które ucierpiały na skutek awarii otrzymają rekompensatę.
Z informacji dostępnych na portalu Downdetector, na którym zgłaszane są problemy ze stronami internetowymi lub serwisami, wynikało, że awaria dotyczyła użytkowników m.in. w Warszawie, Trójmieście, Olsztynie, Toruniu. Wiele zgłoszeń pochodziła z Elbląga.
Vectra - awaria
"Elbląg. Od godziny 00:00 nie ma internetu. Awaria jak jest tak była. Zero informacji" - to fragment jednego z wpisów, zamieszczonych na portalu Downdetector.
"Kolejny raz w tym tygodniu nie ma internetu i telewizji. Nie można porozmawiać z żadnym konsultantem" - pisze jeden z klientów na profilu Vectry na Facebooku.
Według serwisu Downdetector awaria rozpoczęła się w środę tuż przed północą.
Komunikat firmy
W czwartek wieczorem firma poinformowała w komunikacie przesłanym TVN24, że usługa telewizyjna na obszarze całego Elbląga została w pełni przywrócona. "Sukcesywnie przywracamy pozostałe usługi w kolejnych obszarach, znaczna część mieszkańców miasta ma już pełny dostęp do internetu" - napisano.
Wyjaśniono, że powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne.
"Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu dzisiejszym, w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" - zaznaczono w komunikacie.
O firmie
Vectra jest ogólnopolskim operatorem kablowym w kraju oraz dostawcą usługi dostępu do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz telefonii stacjonarnej.
Jak możemy przeczytać na stronie internetowej operatora, Vectra obejmuje swoim zasięgiem ponad 160 miast i dociera do ponad 800 tysięcy gospodarstw domowych.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock