Po słabym 2009 roku gdzie rynek reklamy stracił ponad 13 %, rok 2010 ma być rokiem lepszym. Jak twierdzą eksperci, dużo zależy od największych medialnych graczy, gdyż ich dobra passa może przełożyć się na inne branże reklamowe. Na temat sytuacji na rynku reklamy w programie "Dzień na rynkach" z Mikołajem Kunicą rozmawiał Krzysztof Przybyłowski, prezes Cam Media.
Po słabym 2009 roku gdzie rynek reklamy stracił ponad 13 %, rok 2010 ma być rokiem lepszym. Jak twierdzą eksperci, dużo zależy od największych medialnych graczy, gdyż ich dobra passa może przełożyć się na inne branże reklamowe. Na temat sytuacji na rynku reklamy w programie "Dzień na rynkach" z Mikołajem Kunicą rozmawiał Krzysztof Przybyłowski, prezes Cam Media.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn