Polacy wciąż więcej wydają na konsumpcję, są jednak w coraz gorszych nastrojach - tak pokazują dane Głównego Urzędu Statystycznego. Dużo bardzie optymistyczny obraz polskich konsumentów wyłania się gdy obserwujemy centra handlowe. Czy kryzys omija wielkomiejskie galerie, czy też klienci traktują je jak miejsce spędzania wolnego czasu, a nie zakupów? O tym rozmawialiśmy z Przemysławem Mikiem, prezesem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Sprzedażą.
Polacy wciąż więcej wydają na konsumpcję, są jednak w coraz gorszych nastrojach - tak pokazują dane Głównego Urzędu Statystycznego. Dużo bardzie optymistyczny obraz polskich konsumentów wyłania się gdy obserwujemy centra handlowe. Czy kryzys omija wielkomiejskie galerie, czy też klienci traktują je jak miejsce spędzania wolnego czasu, a nie zakupów? O tym rozmawialiśmy z Przemysławem Mikiem, prezesem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Sprzedażą.
Autor: A.Walendowska
Źródło zdjęcia głównego: A.Walendowska