Na świecie coraz większą popularność zyskuje zdrowe jedzenie. W Polsce weszło ono nawet obowiązkowo do szkół. Ten trend odczuwają sieci fast foodów. Restauracje starają się więc na wszystkie sposoby przyciągnąć klientów. McDonald’s Polska od piątku wprowadza usługę Create Your Taste, umożliwiającą skomponowanie swojego własnego burgera.
Na razie usługa na być dostępna w trzech warszawskich restauracjach. Do wybory klientów ma być 28 składników w dowolnych konfiguracjach. Wybierać będzie można też rodzaj pieczywa, ilość i rodzaj sera oraz decydować o ilości dodatkowych porcji mięsa. Dla tych, którzy nie będą mogli się zdecydować na konkretną konfigurację sieć przygotowała trzy gotowe receptury i propozycje smakowe burgerów - pikantny "Hot", bogaty w składniki "All in one" oraz nawiązujący do kuchni latynoskiej "Salsa&Nachos".
Jest i kelner
McDonald's wprowadza też nowe usługi, powiązane z samoobsługowymi kioskami, za pomocą których są składane zamówienia. Klienci korzystający z linii produktów Create Your Taste mają być obsługiwani w tzw. systemie "serwis do stolika".
McDonald's Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 359 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 500 osób. 234 z nich to obiekty prowadzone przez 64 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.
Autor: mn//gry / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu