Prowadzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, to przyszłość spółki - mówi Jarosław Kownacki, prezes Zakupy.pl. Jak mówi to już jest w zasadzie podstawowa działalność spółki, która planuje osiągnąć duży zysk za ten rok. Programy lojalnościowe to cały proces związany z realizacją programu wsparcia sprzedaży. W tym obsługa logistyczna, towarowa i wsparcie techniczne. Klientami zakupy.pl są duże korporacje, agencje reklamowe, marketingowe. Produkty cieszą się dużym zainteresowaniem, bo to całkiem nowe sposoby zarządzania służące do raportowania i komunikacji z klientami za pomocą internetu i aplikacji na aparaty komórkowe.
Prowadzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, to przyszłość spółki - mówi Jarosław Kownacki, prezes Zakupy.pl. Jak mówi to już jest w zasadzie podstawowa działalność spółki, która planuje osiągnąć duży zysk za ten rok.
Programy lojalnościowe to cały proces związany z realizacją programu wsparcia sprzedaży. W tym obsługa logistyczna, towarowa i wsparcie techniczne. Klientami zakupy.pl są duże korporacje, agencje reklamowe, marketingowe. Produkty cieszą się dużym zainteresowaniem, bo to całkiem nowe sposoby zarządzania służące do raportowania i komunikacji z klientami za pomocą internetu i aplikacji na aparaty komórkowe.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn