Oprócz kupna biżuterii motywowanego porywem serca, jest również popyt stały - "ślubny". Dodatkowo święta są momentem mogącym zwiększyć chęć klientów do zakupu biżuterii. Czy konsumenci w czasach spowolnienia mniej wydają na luksus i czy w branży biżuteryjnej działa tzw. "efekt szminki"? Na te i inne pytania odpowiadała Magdalena Kwiatkiewicz, członek zarządu firmy Yes Biżuteria
Oprócz kupna biżuterii motywowanego porywem serca, jest również popyt stały - "ślubny". Dodatkowo święta są momentem mogącym zwiększyć chęć klientów do zakupu biżuterii. Czy konsumenci w czasach spowolnienia mniej wydają na luksus i czy w branży biżuteryjnej działa tzw. "efekt szminki"? Na te i inne pytania odpowiadała Magdalena Kwiatkiewicz, członek zarządu firmy Yes Biżuteria
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn