Spóźniony mąż wracający w środku nocy do domu może się zaopatrzyć w przeprosinowy bukiet w kwiaciarni czynnej całą dobę. Klientka wybierająca się na wesele do znajomego strażaka może zamówić bukiet w kształcie wozu strażackiego. W jaki sposób lokalne kwiaciarnie mogą przywiązać do siebie klientów i wyróżnić się ofertą na tle sieciówek? O szczegółach opowiada Danuta Paluszkiewicz, właścicielka kwiaciarni „U Dany” oraz Monika Zębala, współwłaścicielka Kwiaciarni 24H w Sosnowcu.
Spóźniony mąż wracający w środku nocy do domu może się zaopatrzyć w przeprosinowy bukiet w kwiaciarni czynnej całą dobę. Klientka wybierająca się na wesele do znajomego strażaka może zamówić bukiet w kształcie wozu strażackiego. W jaki sposób lokalne kwiaciarnie mogą przywiązać do siebie klientów i wyróżnić się ofertą na tle sieciówek? O szczegółach opowiada Danuta Paluszkiewicz, właścicielka kwiaciarni „U Dany” oraz Monika Zębala, współwłaścicielka Kwiaciarni 24H w Sosnowcu.
Autor: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: TVN CNBC