Mercedes, Lexus Rolls-Roys i Ferrari. Dalej Dior, Chanel i Armani. To najbardziej luksusowe marki wybrane przez najzamożniejszych Polaków w badaniu IQS Quant Group na zlecenie Golf Properties, któremu patronuje TVN CNBC Biznes. Dla ponad 70% ankietowanych towar musi być wyjątkowy a aż połowa chce, by był mało użyteczny. Czy rzeczywiście luksus nigdy nie wychodzi z mody?
Mercedes, Lexus Rolls-Roys i Ferrari. Dalej Dior, Chanel i Armani. To najbardziej luksusowe marki wybrane przez najzamożniejszych Polaków w badaniu IQS Quant Group na zlecenie Golf Properties, któremu patronuje TVN CNBC Biznes. Dla ponad 70% ankietowanych towar musi być wyjątkowy a aż połowa chce, by był mało użyteczny. Czy rzeczywiście luksus nigdy nie wychodzi z mody?
Autor: Dominik Cierpioł
Źródło zdjęcia głównego: Dominik Cierpioł