Drobny druczek

Czy w ofercie marketingowej dla klienta lepiej napisać całą prawdę, czy może „naszpikować gwiazdkami” i liczyć się z niezadowolonymi, ale jednak tłumami klientów? Na pytanie widza chcącego stworzyć ofertę marketingową odpowiada Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.
Drobny druczek
Źródło: tvn
Czy w ofercie marketingowej dla klienta lepiej napisać całą prawdę, czy może „naszpikować gwiazdkami” i liczyć się z niezadowolonymi, ale jednak tłumami klientów? Na pytanie widza chcącego stworzyć ofertę marketingową odpowiada Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.

Czy w ofercie marketingowej dla klienta lepiej napisać całą prawdę, czy może „naszpikować gwiazdkami” i liczyć się z niezadowolonymi, ale jednak tłumami klientów? Na pytanie widza chcącego stworzyć ofertę marketingową odpowiada Ewa Opolska, trener Ernst & Young Academy of Business.

Autor: tvn

Zobacz także: