Przychody spadły, ale zysk netto wyraźnie się poprawił. Wszystko za sprawą niższych kosztów sprzedaży. Eurotel, firma która jest dystrybutorem usług m.in. T-Mobile, czy Play'a zarobiła w 2011 roku prawie 10 milionów złotych na czysto. W najbliższych miesiącach firma stawia na telesprzedaż i zwiększenie sprzedaży usług Play'a. Jak zamierza odnaleźć się na rynku telekomów, który zaczął wyścig zbrojeń – pytaliśmy Tomasza Basińskiego – wiceprezesa spółki.
Przychody spadły, ale zysk netto wyraźnie się poprawił. Wszystko za sprawą niższych kosztów sprzedaży. Eurotel, firma która jest dystrybutorem usług m.in. T-Mobile, czy Play'a zarobiła w 2011 roku prawie 10 milionów złotych na czysto. W najbliższych miesiącach firma stawia na telesprzedaż i zwiększenie sprzedaży usług Play'a. Jak zamierza odnaleźć się na rynku telekomów, który zaczął wyścig zbrojeń – pytaliśmy Tomasza Basińskiego – wiceprezesa spółki.
Autor: tvn / Źródło: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: tvn