Jedna z firm ubezpieczeniowych działających w Polsce, jako pierwsza nad Wisłą rozpoczął sprzedaż polis za pomocą social mediów - pisze środowy "Puls Biznesu".
"Wiele innowacji przychodzi do polskiej branży ubezpieczeniowej z Zachodu. Zdarzają się jednak wyjątki. Niewątpliwie jest nim to, co wydarzyło się w Allianz Polska. Ubezpieczyciel rozpoczął sprzedaż polis przez Facebooka. Robi to nie tylko jako pierwszy w Polsce, ale także pierwszy w grupie i jeden z pierwszych na świecie" - czytamy.
Jak podaje gazeta, sprzedaż ubezpieczeń w rzeczywistości odbywa się za pomocą stanowiącego część serwisu społecznościowego czatu Messenger. W ramach swojego fanpage'a ubezpieczyciel implementował do czatu bota, który automatycznie komunikuje się z klientem i za pomocą pytań prowadzi go przez proces sprzedaży polisy. Na początek zakład zdecydował się umożliwić w tym kanale zakup prostych polis turystycznych.
Autor: gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock