Alior Bank przez kilka godzin w czwartek zmagał się z awarią systemów. "Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online działają prawidłowo" - poinformował bank.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynikało, że problemy w Alior Banku rozpoczęły się w czwartek około godziny 12.30. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
"Problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów"
Bank poinformował klientów w mediach społecznościowych, że "mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile". "Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania" - zaznaczono w komunikacie.
"Przepraszamy za niedogodności" - dodano.
Po godzinie 15.00 bank poinformował, że "aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online działają prawidłowo".
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock