Grupa ITI zarobiła w pierwszej połowie tego roku ponad 14 mln euro. Poprawiła tym samym wynik sprzed roku prawie pięciokrotnie.
Z opublikowanego przez Grupę ITI raportu wynika, że od 1 stycznia bieżącego roku jej przychód osiągnął wartość prawie 222 mln złotych. W swoim oświadczeniu Wojciech Kostrzewa, prezes zarządu i dyrektor generalny grupy napisał, że tak dobre wyniki spółka zawdzięcza przyjętej strategii nieustannych inwestycji.
W oświadczeniu Kostrzewa pisze o dokonaniach z ostatniego okresu - uruchomieniu prestiżowego kanału biznesowego TVN CNBC Biznes oraz współpracy z Discovery Network przy kanale Discovery Historia, oferowanym przez platformę cyfrową "N". A ta pod koniec czerwca miała już 150 tys. abonentów.
Według danych zawartych w opublikowanym raporcie telewizja TVN, sztandarowa marka Grupy ITI, dociera do 87 proc. gospodarstw domowych w Polsce. W całodobowej oglądalności udział TVN to w ostatnim kwartale 20,7 proc. w skali całego kraju, a w miastach, w których mieszka więcej niż 100 tys. mieszkańców TVN ogląda 26,8 proc. widzów. Dla porównania - dla TVP 1 te dane wynoszą odpowiednio 23,1 i 18 proc.
To nie wszystkie sukcesy ITI. Jak czytamy w raporcie, najpopularniejszym w Polsce portalem internetowym jest należący do grupy Onet. Miesięcznie odwiedza go 9,7 mln użytkowników.
Grupa ITI nie chce rezygnować z dotychczasowej strategii i będzie nadal inwestować w rynek multimediów w Polsce, na którym już dziś jest liderem.
Źródło: TVN24, tvn24.pl