Setki tysięcy ludzi poświęciły weekend, by wystać w kolejkach najnowszy gadżet Apple'a - tablet iPad. Część z nich już zapowiada, że zwróci urządzenie do sklepu. Powód? Problemy z bezprzewodowym połączeniem z siecią.
Tylko w dniu premiery Apple sprzedał 300 tysięcy sztuk iPada. Ludzie stali po niego w długich kolejkach, a szczęśliwcy, którym udało się kupić urządzenie, zachowywali się jakby pana Boga za nogi złapali.
Dziś nie wszyscy są już tak zadowoleni. Na forum na stronie Apple'a widnieją setki wpisów dotyczących problemów z urządzeniem. Wielu użytkowników skarży się, że ma kłopoty z WiFi, za pomocą którego urządzenie łączy się z internetem.
Internauta "Casa de Trevino" z Kalifornii relacjonuje, że sygnał WiFi w jego iPadzie jest słaby i wciąż przerywa. "Co chwila muszę wpisywać mój login i hasło, by połączyć się z siecią. W tym samym miejscu inne urządzenia nie mają żadnych problemów z łącznością. Mam nadzieję, że to się da naprawić. To zbyt droga zabawka, by miała tego typu usterki od razu po wyciągnięciu z pudełka" - pisze.
Bez komentarza
“mbell75” z Południowej Karoliny pisze: "Restartowalem mojego iPada już trzy razy i nic nie pomaga. Nie mam zamiaru wydawać pięćset dolarów na coś, czego nawet nie mogę użyć. Jutro go zwracam".
Apple na razie nie odniósł się oficjalnie do doniesień użytkowników iPada. Eksperci podkreślają jednak, że winna może być antena odpowiedzialna za odbiór sygnału WiFi.
Problemu z WiFi nie zauważył na razie żaden z dziennikarzy, którzy testowali iPada i przygotowywali jego recenzje. Nie wiadomo, jak poważny jest problem i czy występuje we wszystkich urządzeniach.
Źródło: timesonline.co.uk