W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu – pisze "Puls Biznesu".
Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.
78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów – wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.
Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.
W USA reklama internetowa już wyprzedziła prasową, a według prognoz w 2018 r. ma również prześcignąć telewizyjną – wskazuje Maciej Wyszyński, szef Sociomantic Labs na Europę Centralną i Wschodnią. Jak wyjaśnia, dzieje się tak m.in. za sprawą rosnącej popularności urządzeń mobilnych.
Autor: //gry / Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu