Finałowy odcinek drugiej edycji programu rozrywkowego "Mam Talent" w TVN oglądało w minioną sobotę 6,7 mln widzów, tj. 41,8 proc. osób, które miały w tym czasie włączone telewizory. Produkcja TVN pobiła na głowę konkurencję. Finałowy odcinek show Polsatu "Jak oni śpiewają" – przyciągnął przed telewizory 3,6 mln osób - podaje "Presserwis" na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
”Mam talent” był emitowany od 12 września do 5 grudnia w soboty, początkowo o godz. 20.35, a od końca października o godz. 20. Odcinki drugiej edycji programu oglądało średnio 5,4 mln osób – o 650 tys. więcej, niż podczas pierwszej edycji. Pod względem udziału w rynku program zdystansował konkurencję. Wybierała go ponad jedna trzecia osób mających w tym czasie włączony telewizor – 34,6 proc. Udział Jedynki wynosił w tym czasie 20,2 proc., Polsat wybierało 16 proc. widzów (nadawano w tym czasie m.in. "Jak oni śpiewają", a Dwójkę – 10,6 proc.
"Jak oni śpiewają" o prawie 3 mln widzów mniej
Ostatnia edycja show "Jak oni śpiewają" w Polsacie gromadziła średnio 2,8 mln widzów. Odcinek finałowy: 3,6 mln.
Jeszcze większą przewagę ”Mam talent” miał w grupie komercyjnej, wśród osób w wieku 16-49 lat, gdzie wybierało go 40,4 proc. widowni. Udział TVP 1 w tej grupie wyniósł 19,4 proc., Polsatu – 14,4 proc., a TVP 2 – 9,5 proc.
Drugą edycję ”Mam talent” wygrał akordeonista Marcin Wyrostek. Program ma powrócić do ramówki jesienią 2010 roku. Dziś rozpoczyna się cykl koncertów uczestników show – bilety kosztują od 70 zł do 280 zł.
ram//mat/k
Źródło: "Presserwis"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24