Kilka godzin trwała we wtorek awaria systemu obsługi klientów Banku Millenium. Nie była dostępna bankowość internetowa, nie można było posługiwać się niektórymi kartami banku, a także zrealizować zleceń w oddziałach. Usterki usunięto po godzinie 15.
Początkowo bank podawał, że system zacznie działać o godz. 13, jednak naprawa trwała dłużej, a o "problemach telekomunikacyjnych" i o tym, że system Millnet jest niedostępny dla użytkowników, bank informował klientów na bieżąco na swojej stronie internetowej.
Ok. godz. 15. przywrócono obsługę kart płatniczych, a ok. 16. obsługę rachunków w oddziałach. Bank poinformował w komunikacie, że "pracuje nad pełnym rozwiązaniem problemu" i przeprosił swoich klientów za trudności w obsłudze rachunków.
Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów.
Pod koniec lipca br. Bank Millennium informował w komunikacie prasowym, że jego system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe – "World’s Best Internet Banks", organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.
Źródło: PAP, APTN