"No to Frugo" wróciło na rynek po długiej nieobecności i od razu odniosło sukces. Firma FoodCare chwali się świetnymi wynikami sprzedaży napojów. Już zapowiada, że wprowadzi nowe produkty - lody i gumy do żucia - pisze "Puls Biznesu".
FoodCare chwali się, że po dwóch miesiącach od powrotu Frugo, sprzedaż napoju osiągnęła 32 mln zł. - Przekroczyła nasze oczekiwania, a tendencja wzrostowa cały czas się utrzymuje (...) Z optymizmem patrzymy w przyszłość - mówi Paulina Włodarska, menedżer ds. marketingu z FoodCare.
Jak oceniają eksperci, taki wynik może zapewnić firmie sprzedaż roczną na poziomie nawet 200 mln zł.
Lody i gumy Frugo
Sukces napoju zachęcił firmę do kolejnych innowacji. FoodCare planuje wprowadzenie na rynek nowych produktów - lodów i gum do żucia Frugo. Jeśli chodzi o gumy, eksperci są sceptyczni, bo rynek jest już nasycony. Większe szanse widzą w lodach, ale podkreślają, że ich spożycie w Polsce jest sezonowe i uzależnione od kaprysów pogody.
Źródło: "Puls Biznesu"
Źródło zdjęcia głównego: TVN24