Po 11 latach Heineken nie będzie już sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych w Polsce festiwalu muzycznego – poinformowała agencja Alter Art.
Do tej pory Heineken był sponsorem tytularnym Open’er Festivalu organizowanego przez agencję Alter Art od 11 lat. W tym roku umowa między nimi wygasła. Oznacza to, że w 2014 roku Heineken będzie już tylko sponsorem głównym festiwalu.
- Jesteśmy dumni z tego, że festiwal, któremu towarzyszymy od lat urósł dziś do rangi jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie, czego dowodem są tysiące fanów, którzy co roku tak licznie przyjeżdżają do Gdyni. Dlatego z satysfakcją i niecierpliwością czekamy na jego kolejne edycje – powiedziała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu, członek zarządu Grupy Żywiec.
Pracują nad kolejną edycja festiwalu
- Współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie – powiedział Mikołaj Ziółkowski z Alter Art.
Jak dodał, agencja już pracuje nad kolejną edycją festiwalu. Za kilka tygodni poznamy pierwszych artystów Open’era 2014, z kolei już 15 listopada rozpocznie się sprzedaż karnetów na nadchodzącą edycję festiwalu.
Festiwal obywa się na lotnisku Gdynia - Kosakowo:
Autor: ws/par / Źródło: TVN24 Pomorze
Źródło zdjęcia głównego: opener.pl | T. Kamiński