Nie wolno mówić, że Dziadek Mróz nie istnieje

 
Nie wiadomo czy istnieje, wiadomo - że nie wolno mówić, że nie istniejeTVN24

Rosyjski urząd antymonopolowy zażądał od stacji telewizyjnych, aby wycofały z emisji "prowokacyjną" reklamę, w której pada stwierdzenie, że "Dziadek Mróz nie istnieje". Spot został uznany za "podważający autorytet rodziców".

Oceniono, że reklama handlującej narzędziami sieci magazynów Eto, głosząca wprost, że "Dziadek Mróz nie istnieje", podważa autorytet rodziców, którzy swoim pociechom mówią coś zupełnie przeciwnego - donosi "Rossijskaja Gazieta".

- Okazuje się, że rodzice okłamują swoje dzieci. Reklama ta wyzwala negatywną postawę dzieci wobec rodziców i jest sprzeczna z prawem dotyczącym reklamy, które zakazuje dyskredytowania rodziców - tłumaczył gazecie wiceprezes urzędu antymonopolowego Andriej Kaczewarow.


Źródło: PAP, tvn24.pl

Źródło zdjęcia głównego: TVN24