Do czego jest skłonny niezadowolony klient przekonali się pracownicy jednej z sieciowych restauracji Taco Bell w Albany w amerykańskim stanie Georgia. Pewien mężczyzna stwierdził, że jego potrawa zawierała zbyt małą ilość mięsa, postanowił więc wrócić do restauracji... i ją podpalić.
Niewielki pożar w przydrożnej restauracji zauważył i ugasił policjant. W środku budynku znajdował się również plastykowy pojemnik z płonącą cieczą.
Wcześniej do restauracji zadzwonił niezadowolony klient, który skarżył się, że jego potrawa zawierała zbyt małą ilość mięsa. Pracownik Taco Bell oznajmił mu, że bar jest już zamknięty i z reklamacją może przyjść rano. Niezadowolony klient odpowiedział, że mu to nie przeszkadza i zamierza wrócić na miejsce i "przedekorować" restauracje.
Pożar, jak poinformowała policja, na szczęście nie wyrządził większych szkód.
Źródło: Reuters
Źródło zdjęcia głównego: sxc.hu