Wraz z początkiem wakacji wzrośnie liczba kierowców podróżujących autostradą. Także z myślą o nich powstały profile A2 na portalach społecznościowych Facebook i Twitter. Jadąc na wakacje, będziemy mogli przeczytać w swoim smartfonie o utrudnieniach na trasie.
Nie tylko informować, lecz także nawiązać kontakt z kierowcami - takie jest założenie zarządców autostrady.
- Wykorzystując bliskie naszym klientom narzędzia, chcemy z nimi rozmawiać - zaznacza Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy Autostrady Wielkopolskiej.
W laptopie i przez telefon
Na Twitterze informacje na temat A2 będą pojawiały się dwa razy dziennie.
Strona na Facebooku będzie aktualizowana na bieżąco nie tylko przez jego administratorów, lecz sami użytkownicy autostrady też mogą za jej pomocą informować kierowców.
- Uzupełnieniem nowych form komunikacji są m.in. całodobowy numer alarmowy, telefoniczna i mailowa infolinia, czynna 7 dni w tygodniu, oraz nasza strona internetowa, która teraz dostępna jest także w wariancie mobilnym i angielskiej wersji językowej. Wielokrotnie podkreślamy, że autostrada łączy, teraz także w wymiarze wymiany informacji i opinii - mówi rzeczniczka.
Autor: kd/mz/k / Źródło: Autostrada Wielkopolska
Źródło zdjęcia głównego: Autostrada Wielkopolska